Woensdagavond werden de BeCommerce Awards uitgereikt aan de beste e-commerce websites van het land. Huurwagens Mols uit Hulshout sleepte er met zijn nieuwe website Mols.be de award in de categorie ‘Auto & toebehoren’ in de wacht.

De awards show vond plaats in het Koloniënpaleis in Tervuren. Een geschikte locatie om het kruin van de Belgische webshops te vieren. Voor Huurwagens Mols was het echter een eerste stap in e-commerce na een grondige herwerking van hun website, stijl én online service.

“We hebben een jaar lang hard gewerkt om ons bedrijf ook online op de kaart te zetten. Niet zonder risico.”, geeft zaakvoerder Jos Mols mee. “Dat onze site nu beloond worden met een award toont aan dat we op de goede weg zitten. Ik ben trots op waar we staan en bedank iedereen die op ons gestemd heeft.”

Prima samenwerking met Intracto

Aan de prijs ging een intensieve promotiecampagne vooraf die mee ondersteund werd door het digital agency Intracto uit Olen. Zij stonden ook in voor de nieuwe website.

“De excellente begeleiding van Intracto, zowel bij de website als bij de campagne, heeft ons ongelooflijk veel vertrouwen geschonken in onze online acties.”, vult Danie Vandebergh, coördinator van de campagne bij Mols, aan. “Samen blijven we werken aan onze online aanwezigheid.”

De nieuwe website van Huurwagens Mols

De nieuwe website van Huurwagens Mols biedt de mogelijkheid om online huurwagens, van bestelwagens tot vrachtwagens, te reserveren met onmiddellijke controle van beschikbaarheid.

Foto : laureaat Jos Mols met de Award / Nnieuws.

Intracto ontwikkelde ook de website van Nnieuws.